för jag kommer aldrig låta dig få se mig svag..

förlåt för en dålig uppdatering! men har varit i göteborg i cirka två veckor
och verkligen inte haft tid för att sitta vid datorn. & jag orkar inte berätta
vad vi har gjort, för det mesta dels bara tagit det lugnt även några andra saker. ;)

men kom hem igår kväll, så nu ska jag försöka att blogga normalt,
se hur långt det håller? ;) testade olika stilmallar förut, och råkade spara en utav
dom jag testade.. och det var verkligen inte meningen att jag skulle använda den!
ville bara testa lite, menmen, är man klantig som jag så får man stå ut med det. :S

idag skulle jag ha varit med linnea, men hon kunde inte.. så vi får se vad som händer!
ska iaf hämta hem kissekatten som har bott hemma hos min moster
när jag har varit borta! det känns verkligen as tomt när zally inte tassar omkring här. :(

vi får se ifall jag bloggar nåt sen?
kanske tipsar nåt eller så, har ingenaning faktiskt!
men ha det bra så länge, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0