GODMORGON BITCHES!

hejsan! vaknade av att katten kom o hoppade upp i sängen
och la sig på min rygg.. (jag låg alltså på magen) haha knäpp katt? :D
så jag tänkte att det var väl ingen ide att somna om. hehe

som sagt, never say never, bästa filmen jag har sett!
satt tjutfärdig typ.. ni som inte har sett, ni måste veeerkligen,
och ni som hatar han, jag lovar.. ni kommer bli sålda som fan! :O

aha.. nu la kissemissen huvudet på kanten av datan o kroppen mot min arm..
vill hon ha kroppskontakt eller? ;)

idag som sagt, ska jag inte göra nåt!
men efter 5 så blir det nog beach volleyboll om vädret tillåter..
just nu ser det lite tråkigt ut men vi får hoppas på det bästa! :D

ska slänga i mig lite frukost och bara chilla hela dagen!
uppdaterar sen, pussar


hihih.. hon ser lite sur ut där, tror jag nyss hade busat lite med henne,
kanske lite väl för mycket? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0