i see what you see and i love i't.

godmorgon och förlåt att jag inte uppdaterade igår..
men hade inte tid! vid 8 cyklade jag ut till malmslätt och träffade elin,
tog cirka 20 minuter, dum skalle jag är som ens tänker tanken ;)
för jag kan säga att det var jävligt jobbigt både hem o dit!
men iaf, vi cyklade vidare till svartåfors som tog ytliggare 20 minuter,
och det var lika jobbigt det, vart skit varmt och blablabla!
och för er som inte vet vad svartåfors är, så är det en mysig badplats.
ingen av oss badade, så vi bara satt längst ute på bryggan o snackade
eftersom det var väldigt länge sen vi träffades så hade vi massa saker
att snacka om, det var as skönt att få ur sig allting till sin syster. ♥
elin skulle vara hemma halv 11, och kvart över 10 tittade vi på klockan
och ba: shit! så vi slängde oss på cyklarna, och det tog cirka 8 minuter
från svartåfors in till malmslätt, vanligt vist tar det 20 minuter, som sagt..
snacka om att vi cykla för livet typ? haha :D och sedan fortsatte jag hem,
och somnade vid typ.. 2 kanske? och vaknade nu, helt ensam.
mamma började jobba vid 7, hehe.. segt ju!

idag ska jag vara med elin igen, tror jag? hon skulle kolla med sina föräldrar
om det var okej, sen tror jag hon slaggar här också isåfall, mysigt. ;)
vi får se vad vi hittar på fram till 5, för då går vi ner till stan o möter mamma
för att sedan hämta hem kissekatten, skulle ju ha gjort det igår! men vi fick inte tag
på nån bil (eftersom mamma inte själv har någon) så idag får vi ta bussen.. :S
känns inte så bra, men på nåt sätt måste vi ju få hem lill pysen! hihi

nä, det här blev ett långt inlägg.. så avslutar det nu!
ha en bra tisdag allesammans! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0