skit väder..

kollade nyss på vädret o vid 5 ska det regna.. :S kul!
vart är den där förbannade sommaren?!!?!?

ska iaf börja fixa mig lite o dunka musik,
får väl hoppas att vädret har fel! annars jävlar..

låtar som spelas i mina älskade högtalare just nu:
Newkid – Baby?
Rebecca & Fiona – Bullets - Nause & Adrian Lux Remix Radio
Justin Bieber – Common Denominator - iTunes Bonus
Mange Makers – Fest Hos Mange
Max Enforcer – Gold
Newkid – Jag gråter bara i regnet
Eric Amarillo – Om sanningen ska fram ( Vill du ligga med mig?) (Clubedit Radio)
Newkid – Stadium status
Noisecontrollers – Summer In The City (Part II) - Original Mix
Chester See – You're Beautiful (Clean Version)
David Guetta – Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida)
LMFAO – Party Rock Anthem
(klicka bara på låtarna så kommer det upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0